[smartdoctor] Re: Novosti iz NN

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Apr 2012 12:28:17 +0200

Članak 2.
Zdravstvenim razlozima iz članka 1. ovoga Pravilnika smatraju se kronične
bolesti,
deformiteti tijela, povrede ili stanja kod kojih bi korištenje sigurnosnog
pojasa tijekom
vožnje u motornom vozilu moglo dodatno narušiti zdravlje, odnosno ugroziti
život ili
oporavak te dovesti do neželjenih komplikacija, prijevremenog poroda te mogućeg
invaliditeta te osobe.

KOJi  SU TO zdravstveni razlozi da se ne vežeš u autu  ? ZNA LI ITKO ? Ja bome
NE ZNAM – a onda ne znam niti kojem bi specijalistu poslala koji zna ili ne
zna...?
Već su mi na pameti neki moji biseri koji će doći RETROGRADNO po potvrdu samo
da ne plate kaznu poradi ne vezanja.
Pa fakat to već ide u pravi apsurd !!!

Dok se ne zna – lijepo , kako rekoh izdati potvrdu “ispis dg iz kartona” pa nek
policeman i vozač to riješe NA LICU MJESTA !
i opet se u jedan pravilnik koji nema blage veze s našom strukom ubacuje
IZABRANI liječnik – majku mu , pa za što smo sve IZABRANI ?
I ja se nadam da Ministar zdravlja koji očekuje da riješimo 80% ZDRAVSTVENIH
problema potpisao ovaj pravilnik “ onako poturen izmedju zilijun koje mu svaki
dan stavljaju na stol .
Irena TV