[smartdoctor] Re: MATCH POINT

  • From: Ljiljana Ćenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 16:01:15 +0200

Draga Žaklina,
Već sam dobila prigovor od Marije Plepelić kako sam oštricu okrenula prema
dojučerašnjim istomišljenicima, pa sad odgovaram svima koji tako misle.

Samo ja znam koliko mi je trebalo da mi prekipi i da počnem pisati ovo i ovako
kako sada pišem. Mjesecima sam šutjela i gutala, ne mogavši napisati niti jedno
slovo protiv ljudi koji su mi godinama bili druga obitelj i za koje sam često
znala reći da su moje psihičko zdravlje, jer sam u svakom trenutku znala da
negdje u ovoj maloj, neuređenoj zemlji postoji još ljudi koji razmišljaju kao
ja.

Mjesecima sam mislila: smirit će se, s vremenom će vidjeti da se ipak polako
kreće na bolje, vidjet će da smo povukli dobre poteze i prestat će nas
napadati, a mi ćemo zaboraviti uvrede i udarce (metaforički rečeno). Ipak smo
mi obitelj, u obitelji se članovi i pokeckaju, ali obitelj je obitelj i ide
dalje.

No, sad je sve počelo prelaziti granicu podnošljivosti. Svašta mogu trpjeti,
ali ne mogu trpjeti vrijeđanje inteligencije. Tko god da to radi, ja ću mu
reagirati. Bio to ministar, HZZO ili obiteljski doktor, član KoHOM-a ili koje
god druge udruge. Ne mogu trpjeti da mi netko vrijeđa inteligenciju.

A ovo što pojedini članovi KoHOM-a (ne znam po čemu su stara garda, jer i među
ljudima koji su potpisali ugovor ima onih koji su od početka u KoHOM-u i
itekako se bore za boljitak obiteljske medicine)  zadnjih tjedana i dana rade
je vrijeđanje inteligencije.

I ne žestim se ja uopće Žaklina. Izraz "drvlje i kamenje" je samo metafora.

A na specijalizaciji se ne uči napadati KoHOM. Da si se malo potrudila i
raspitala, prije nego što si me optužila, vjerojatno bi dobila informaciju da
sam ja na poslijediplomskom itetako žestoko "branila boje" KoHOM-a. Kao što ih
namjeravam braniti i dalje. (Osim ako se ne promijeni "vlast" i nova vlast me
ne izbaci iz članstva - to je sad jedan od češćih političkih poteza na
hrvatskoj političkoj sceni, a i već viđeno u KoHOM-u. Ida na primjer ima
iskustva s tim :-))

Pozdrav od seoske doktorice.

>>> psihijatrija. Školska knjiga. Zagreb, 2004.