[smartdoctor] Re: MATCH POINT

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 5 Oct 2013 22:41:40 +0200

 Na trenutak sam pomislila da ne vidim dobro. A onda sam još jednom
provjerila program i zaista nema Vikicine radionice, niti predavanja.
Zaista neznam što da kažem.
Ono što mogu potvrditi je,
da, nekoga za ovo treba zaista biti sramota ...
 Samo, nije dobro da se preko ovakvih situacija samo pređe ...
Važno je vidjeti i odgovoriti  gdje i zašto je zapelo, tko je onaj koji se
treba sramotiti...
U KoHOM u sam, kao i ostala velika većina, upravo zato što je za mene KoHOM
nastao iz potrebe za istinom , iskrenosti, iz potrebe za zajedništvom u
dokazivanju važnosti onoga što radimo...
KoHOM je više od......
Dobro će nam doći ova nova Skupština. Vrijeme je da zajedno raspravimo,
iskreno i jasno " gdje smo to stigli i kamo idemo"
Molim da pri tome svatko od nas uvažava  i drugo i drugačije mišljenje.
Iskreno se nadam da ćemo, kao i do sada naći način kako da iz svega
izađemo, pametniji, jači, sa još više energije za zajedničke napore kojima
moramo nastaviti voditi našu " kraljicu - obiteljsku medicinu"
Ljiljana

Dana 5. listopada 2013. 20:25 Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx> je