[smartdoctor] Re: MATCH POINT

  • From: jsoic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 12:14:54 +0200

Sad cemo padati u nesvjest jer zamisli radove treba pisati po nekim pravilima?!
Da nije to neka zavjera protiv primaraca?? Ovi iz SKZZ sigurno to ne moraju! A
i taj anonimni recenzent ( sta ce nama taj!? ) sigurno je neka maliciozna osoba
koja mrzi obiteljsku.
Ne moze covjek vjerovati.
Kad mi je moja mentorica vracala rad na doradu, ja sam joj bila zahvalna jer me
necemu naucila. I na kraju bila ponosna na sebe i sav trud koji smo ulozile.
Najlakse je sjedit, pljuvat, kritizirati i snebivati se onima koji nesto rade.
Puna podrska Tanji i svima onima koji se trude da nas kongres svake godine bude
sve bolji.
J. Soic

Poslano s mog iPhone uređaja

7. 10. 2013., u 10:15, "Dr. Zrinka H. Leskovar ordinacija Vinica"