[smartdoctor] Re: Fwd: MATCH POINT

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 16:27:53 +0200

Poštovane kolegice i kolege,

Mislila sam da se neću upuštati u ovu diskusiju i raspravu jer ju stvarno
držim bespredmetnom.
Kao i prozivku kolega zato što članovi IO-a aktivno sudjeluju u radu
kongresa.

 Ja mogu samo reći o svom radu tj dijelu radionice. Na našem kongresu ću
imati prezentaciju koju sam održala i na ovogodišnjoj WONCI. I samim time
mislim da Tanja kao organizator kongresa nije spuštala kriterije kongresa
kada je odobrila moje predavanje u sklopu radionice jer je rad prošao i
recenziju WONCE.
No, prošle godine sam slala rad koji nije bio dovoljno dobar i nije mi palo
na pamet prozivati niti organizatore WONCE, niti recenzente zbog toga. A
također nije nikome iz moje okoline palo na pamet da traži da se rad nakon
odbijanja ipak uvrsti u kongres.....
Kolegica je napisala da bi Tanja i Vikica trebale pružiti ruku pomirenja
jedna drugoj. Ali, kolege - pa one se nisu posvađale da bi se mirile.
Problem je bio samo u kvaliteti rada tj. ono što je recenzent ili
recenzentica tražila od rada poštujući pravila pisanja znanstvenog rada.
Ako se to ne ispoštuje - radu nije mjesto na kongresu pa makar ta osoba
predaje i kolegij o znanstvenom radu.

Ovo je slijed mailova koji je bio između Vikice, Tanje i
recenzenta-recenzentice. I sve vidimo u tom slijedu njihove
komunikacije.....Ostali mailovi su suvišni.

*Odgovor Vikice je bio sljedeći:*

Ma daj Tanja, ja nisam nikakav ludi naučnik već praktičar. Do sada sam već
puno toga prepravila kako si tražila i pola tih zahtjeva ne razumijem.
Valjda je važniji sadržaj od forme. Ako će proći u redu, a ako neće, opet u
redu. Briga me. A tko su ti recezenti? Što oni znaju, a ja ne znam?
Pozdrav ( neću više ništa mijenjati)****

*Vikica, na svu sreću (ali, sreća, gle traje kratko) šalje ispravak sa
sljedećim tekstom*

Draga Tanja! ****

Recenzija je u redu. ****

Neke stvari sam uvažila, druge nisam, ne zato što nisu u redu, već zato što
bi tražilo dodatna istraživanja, a sada nemam vremena. ****

To bi skoro mogla biti nova tema (istraživanje o liječenju o ordinaciji OM,
statistika - ne bih to mogla napraviti na brzinu, i sada bi mi to bio
veliki posao).****

Hvala na primjedbama.****

Nadam se da će sada predavanja biti prihvatljivo.****

Pozdrav Vikica****

** **

*A recezent/ica komentira "ispravak" sljedećim riječima:*

Draga Tanja,****

Autorica nije gotovo ništa ispravila,a bome ni dopunila, osim redoslijeda
autora, što je prilično bezobrazno i prema tebi i prema recenzentu. Rad
nije napisan prema uputama, a ti vidi. Bilo bi šteta da Zbornik bude ispod
razine HUOM-a, DNOM-a i HDOD-a. S druge strane treba motivirati kolege da
pišu radove, pa neka se vidi tko kako piše.

Da li kolege stvarno misle da bi sad Tanja trebala popustiti pred pritiskom
i cijelim ovim negativnim događanjima na listi i uvrstiti rad u program? I
kako bi to izgledalo ostalim kolegama čiji su radovi odbijeni i nisu dizali
galamu zbog toga.

Ako pitate o tim drugim kolegama čiji su radovi odbijeni-ima nas takvih. I
ja sam trebala zajedno sa kolegicom pedijatricom imati nešto o bulimiji i
anoreksiji nervosi. Pa nemamo ovaj puta. I niti jedna od nas to nije
zamjerila Tanji.
Tanja me je obavijestila usmeno. I upravo to usmeno obaviještavnje je njena
pogreška. Tako je i Vikici u Đakovu rekla da će rad biti uvršten AKO ga
poporavi. A Vikica sama najbolje zna jel ga prepravljala nakon toga ili
nije. I sama je mogla izvući zaključak iz svega.
Mislim da je Tanja izvukla pouku iz ove priče, a to je da uvijek mora
postojati pisani trag o svemu jer ljudi različito tumače usmeno izražavanje.

Ja ću zajednički rad sa kolegicom pedijatricom prirediti za naš slijedeći
kongres ( ako će ga nova postava IO-a održavati obzirom ih kongresi ne
zanimaju, nego samo sindikalne stvari- tako se Vikica izjasnila prilikom
posjeta Ines i njenoj ordinaciji i predstavljanju njihovog potencijalnog
IO-a). Isto preporučam i ostalim kolegama čiji su radovi sada odbijeni.
Dajte si truda i napravite to onako kako to od nas traže naši recenzenti.

I molim sve kolege i kolegice da prestanu s negatvim nabojem na ovoj listi.
Prošli vikend sam bila kao službeni predstavnik KoHOM-a na kongresu HDOD-a.
Kongresu čija je kvaliteta bila loša prošle godine. Ali ove godine je taj
kongres bio mjesto pozitivnih događanja, pozitivnih naboja i enegrije. I
kongres je bio pun kvalitetnih predavanja.
I tamo sam prilikom pozdravnog govora rekla da je krajnje vrijeme da sve
udruge sjednu zajedno i da zajedno počnemo krojiti našu budućnost. No,
očito sam krivo rekla jer koliko vidim već je u KoHOM-u toliko zle krvi i
negativnosti, taštine i licemjerstva da sam KoHOM ne može više sam sa
sobom, a kamoli sa ostalim udrugama.

Kolegice i kolege, pozivam vas sve da dođete na Skupštinu KoHOM-a
13.10.2013. u 17 sati i da odradimo tu Skupštinu dostojanstveno bez obzira
na njen konačni ishod tj. postavku IO-a koja će izaći s nje.

 Pokažimo i sebi i ostalima da su naše različitosti ono što nas označava,
ono što smo mi sami i da smo spremni tolerirati kolege upravo u toj
njihovoj različitosti. Da smo akademski obrazovana grupa ljudi koja cijeni
demokraciju i različitost stavova i mišljenja, ali je u potrebnom trenutku
i samokritična.

I molim Vas, ne dozvolimo da se naša udruga pretvori u udrugu koja njeguje
demokratičnost samo na papiru. Dajmo različitosti i ideja i ljudi.
 Prisjetimo se kako smo nekada govorili da udruga u kojoj je jedna osoba i
predsjednik udruge i predsjednik Povjerenstva za PZZ, pomalo smješna jer
ista osoba odlučuje o svemu i da mi to nećemo dopustiti jer ćemo uvijek
imati ljude koji su različiti....Bez obzira na sve kavlitete takve osobe.
No, ipak trebamo različite ljude i različita mišljenja....
Nemojmo zaboraviti tu ideju....
Nemojmo da nam se dogodi HUOM....

Ugodan dan i sretan put do Solarisa....

Dijana

Dana 8. listopada 2013. 13:52 Morena Butković