[smartdoctor] Fwd: MATCH POINT

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 13:46:35 +0200

---------- Proslijeđena poruka ----------
Šalje: "Vikica Krolo" <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
Datum: 6. 10. 2013. 10:56
Predmet: Fwd: MATCH POINT
Prima: "Marija Klarić" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
Kopija:

---------- Proslijeđena poruka ----------
Šalje: "Vikica Krolo" <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
Datum: 5. 10. 2013. 20:25
Predmet: MATCH POINT
Prima: "smartdoctor" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Kopija:

Od prvog Kongresa KoHOM-a aktivno sudjelujem u njegovom radu.
Kako nisam samo liječnik opće medicine, (privatna ordinacija sa UZV i
EKG-om), već i grupni psihoanalitičar, od početka sam nastojala dati svoj
doprinos uspjehu KoHOM-a i kroz Kongrese.
Na prvom Kongresu 2010.g. sam napisala radnju Depresija u liječnika
obiteljske medicine, koja je bila prihvaćena i na Psihijatrijskom kongresu
u Šibeniku iste godine, gdje sam održala prezentaciju.
Prošle godine na Bolu, imala sam sa kolegicom Meri V. zajedničko predavanje
o vrstama psiholoških terapija koje mogu naučiti i raditi i LOM-ovi
(usporedba između analitičke i KB terapije).
Bila sam i glavni organizator zabavnog života Kongresa na Bolu.
U Splitu smo, do sada organizirali tri radionice za KoHOM; o fizikalnoj
terapiji (Vjeka), KMAT (Lazić) i Inkontinencija (Ljiljana).

Za ovaj Kongres sam dobila za psihijatrijski dio temu: Nesanica.
Da bih temu učinila zanimljivom, dogovorila sam s prof.dr Zoranom Đogašem,
voditeljem Centra za poremećaj spavanja, predsjednikom europskog i
hrvatskog somnološkog društva, prof. na Med.fakultetu, i psihijatricom i
psihoterapeutkinjom iz Šibenika dr Ivanom Ćevid, zajednički rad.
Trebali smo imati predavanje, radionicu o tumačenju snova, i Balint grupe.

Pripremala sam se  6 mjeseci.
(U izvještaju sa Vijeća u Biogradu je napisano da je za Kongres jedino SD
županija sve na vrijeme najavila i pripremila)
Izgledalo je sve dogovoreno, iako je u zadnjih mjesec dana moje predavanje
stalno vraćano na doradu, prof. Đogaš je bio zadovoljan s njim, ali nekome
nije valjalo.

I bez ikakve pismene najave - ništa od svega se nije našlo u programu
Kongresa.
NITKO ME NIJE OBAVIJESTIO!
Ako ne valja predavanje??? (predavanje odobreno od strane prof.Đogaša), a
što ne valja radionici o tumačenju snova ili Balint grupama (odobreno od
strane prof Moro).
(Ovo mi sliči na ponašanje IO-a vezano za potpisivanje  ugovora - cijelo
vrijeme izgleda da će biti jedno, a onda u zadnji trenutak nova odluka, pa
se ti čudi što je to bilo).

A nisam u pitanju samo ja, već i prof.Đogaš i dr Ćevid, koji su napravili
svoj raspored prema Kongresu.

I sad vi recite, plaćamo li  moji kolege Đogaš, Ćevid i ja,  moj angažman
kao predsjednice KoHOM-a SD županije, koja traži smjenu IO-a (ubijte
glasnika!).
(Neću se ponavljati da to nije isključivo moja, ili Merina odluka, već glas
članstva jedne od najbrojnijih i najbolje organiziranih podružnica).

Uz to, ja sam angažirala i nutricionisticu Olju Martinić za predavanje o
prehrani.
Ugostit ćemo u Splitu 7 mladih kolega VdG (ako ih ima oko 22, onda je
trećina u Splitu).
To niste dirali, jer vam tako odgovara?

P.S.  Svi smo mi MAGARCI!

                                                           DON QUIJOTE