[smartdoctor] Re: Fwd: MATCH POINT

  • From: "Sanja" <sanja.cackovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 10:41:49 +0200

U prvi tren sam pomislila prijaviti se za tu potencijalnu radionicu u Splitu, a
onda sam pustila misli da se same saberu i kažu mi: " Kako bi bilo lijepo da
Vikica i Tanja pruže ruke jedna drugoj, ipak uvrste predavanje na ovogodišnji
kongres (naravno da je to moguće, nije prioritetno da predavanje bude u
Zborniku), i da ga odslušaju svi koji bi to željeli, kao ja. Pozdrav svima,
Sanja Čačković, Samobor