[smartdoctor] Re: Fwd: MATCH POINT

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 08:30:17 +0200

Draga Viki organiziraj radionicu u Slpitu i mi čemo se rado odazvati jel je
to vrlo interesantna tema.Baš me zanima zašto u zadnje vrijeme sve češće
sanjam putovanja,auta,vile,nakit.....Pravi sam materijalist ali sve su to
"pusti snovi"
l.p. Lada
"
Dana 7. listopada 2013. 06:46 Indira Fistanić <indira5@xxxxxx> je