[smartdoctor] Re: HZZO - Ugovori za 2012. - indeksacija i kazne

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Apr 2012 07:39:17 +0200

KOLEGA RAĐA,
JA SAM ZAPOSLENIK DZ OD DANA KADA STE VJEROJATNO I VI
GLAVARINA JE SKUP NOVCA ZA SVE I SVAŠTA, PA TAKO I ZA KAZNE
NE MOŽETE NAPLAĆIVATI OD REDOVITE PLAĆE NEBULOZE KOJE VAM ŠALJE HZZlO.
AKO JE TAKO ONDA KAO PRVO MORATE DATI NA UVID "IZABRANIM LIJEČNICIMA"
PRIMJERAK UGOVORA ŠTO STE POTPISALI,
ONDA IM MORATE DATI I SVE DOPUNE KOJE OSTVARE- DTP....
MORATE REDOVITO SLATI "IZABRANE " NA DODATNO ŠKOLOVANJE, EDUKACIJU I AKO SE
NE VARAM TJEDAN DANA SVAKE GODINE U BOLNICU NA EDUKACIJU, NA KONGRESE...
JA PODRŽAVAM DA AKO NETKO NAMJERNO KRŠI PRAVILA DA SE KAZNI, ALI... za
kriterije po kojima HZZlO kažnjava to nema smisla
i na kraju tko će kazniti rukovodstvo DZ za njihove nebuloze u poslovanju,
A TO SU NAŠI NOVCI/svih poreznih obveznika..)
sada žurim , pa ne mogu više obrazložiti

Dana 18. travnja 2012. 08:29 Marko Rađa <markoradja@xxxxxxxxx> je

--
*js*kender