[smartdoctor] Re: HZZO - Ugovori za 2012. - indeksacija i kazne

  • From: O.O.M. dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Apr 2012 07:01:26 +0200

Dragi kolege,
do kada ćemo mi pristati na sustavno kažnjavanje o d strane hzzo,
na takav način se ne može normalno raditi, prva stvar kad mi dolazi pacijent nije kako mu pomoći već što napraviti da slučajno ne zapnem za oko hzzo, ja sam već u PSPU (permanentni stresni poremećaj) , kada dobijem plavu kovertu od hzzo odmah odem u tahikardiju. Možete li se sjetiti da se igdje ikoga u javnim službama kažnjava osim nas nesretnika, i onda se mi čudimo što nitko neće u primarnu.

Hzzo ima dosta svojih liječnika, neka hodaju i nek budu savjetodavno tijelo da lakše i kvalitetnije radimo. Kako stvari stoje ja ću morati zaposliti pravnika da me savjetuje kako da nešto ne uprskam i vidovitog Milana da mi kaže odakle me zove pacijent

Marijana Peček   Vidaković, Orahovica
----- Original Message ----- From: <htiljak@xxxxxx>