[theatriki_tuc] Re: [theatriki_tuc] Αποφάσεις χτεσινής συνάντησης σκηνοθετών!

  • From: antonio spanoudakis <spanoudakis.a@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Mar 2010 18:28:00 +0200

Δεν θα πω πολλά, θα πω ένα πράγμα το οποίο μου βγήκε από μέσα μου και το
ένιωσα έντονο!!!  Ελπίδα ότι το έργο θα γίνει ποιο κατανοητό!!
Μία σημείωση έχω εγώ, η οποία είναι ότι θα ήθελα να έχει μία κορύφωση μεταξύ
των δύο επιπέδων, γιατί στο τέλος εκεί που η ελπίδα παίζει το μονόλογο της,
και τσουπ μετά ο γιαννης με στέλλα ! θεωρώ οτι δεν συνδέονται ! αυτά
φιλούμπες!

Στις 16 Μαρτίου 2010 6:19 μ.μ., ο χρήστης Myrto Stathi
<mirtous@xxxxxxxxxxx>έγραψε: