[theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] για ολα αυτά

  • From: Ελπίδα Βαγγέλογλου <lp-dou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jun 2010 10:08:20 +0300

Καλημέρα αγάπες μου!

1ον, όσον αφορά την ημερομηνία για reunion που ορίστηκε θέλω να πω ότι μου
φαίνεται ότι δε θα βολεύει πολλούς, γιατί πεφτει μέσα σε περίοδο εξεταστικής
οπότε πολλοί που θα είναι σε εξωτερικά και εσωτερικά εκτός χανίων για
μεταπτυχιακά αποκλείονται ούτως ή άλλως! Θα έλεγα να τη βάλουμε Ιούλιο (π.χ.
10/7).

2ον, για το Αστρίτσι: δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα με φόβισε αρκετά η  απειλή
της Νάσιας και λέω να πάω! Ας κανονίσουμε μια συνάντηση να το συζητήσουμε για
να πάμε ως ομάδα αν θέλουν όλοι. Θέλετε να πούμε μεθαύριο(Πέμπτη) το βράδυ στις
10 να βρεθούμε στην Ταράτσα? (είναι ανοιχτή, έτσι;)

3ον, Για οποιαδήποτε εξτρα παράσταση έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε εγώ είμαι
μέσα και διατεθειμένη να προσπαθήσω να πείσω και εσάς Οπότε για την παράσταση
που λέει ο Ka-penis λέω να το σκεφτούμε και να το συζητήσουμε και αυτό στη
συνάντησή μας! Βέβαια έχουμε το μικρό προβληματάκι ότι διαλύσαμε τα σκηνικά
μας, αλλά το βλέπουμε. Μπορεί να ανεβάσουμε μια παράσταση ακόμα πιο minimal!

4ον, στις 12 είπαμε να βρεθούμε στην Αγορά για να πάμε για μπανάκι! Όποιος
άλλος ψήνεται να το πει για να βρούμε αμάξια!

Αυτά! Μου λείπετε βλαμμένα!

Και για να μην ξεχνιόμαστε..."Πολύ καλόόόό!!"

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.