[theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

  • From: Myrto Stathi <mirtous@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Jun 2010 11:59:03 +0300

Καραλάκη Γεώργιε θύμησέ μου..που σε βρήκαμε αγόρι μου????
Στέλνε μας πιο συχνά κανένα mail..
By the way κορίτσια μπορείτε να αρχίσετε να μαλλιοτραβιέστε για το ρόλο.
Αυτά.
Μόνο αυτά;
Είναι το παν.
Μόνο αυτά.

From: gkaralakis@xxxxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Date: Fri, 11 Jun 2010 18:03:03 +0300

γειάσαςπαιδια νάμαικαιγω.
ελειπα σύρο γιατι ηθελα να μιλησω με το μπουσια στο εδαφος οπου μεγαλωσε και
ανδρωθηκε θατρικα.
ετσι απουσιαζα κατα τις συζητησεις.
οταν ηρθα διαβασα τα μειλ μου.
τα διαβασα καλα.
πρεπει να πω. να μιλησω.
πρεπει λοιπον να πω οτι:
ναι men θελω να ερθω και μαλλον θα ερθω αλλα επειδη μπορει κατι να γινει και να
μην ερθω, δε μπορω και -τσουτσοςηάλλος- δε θελω να παιτσω ουτε επισης να παρω
καμια ευθυνη οτι θα ερθω γιατι απ οτι φαινεται αυτον τον καιρο δεν το εχω πολυ
αυτο το θεμα.
προτεινω αλικη η κωσταντινα για σεχ ιι ειναι γυναικειος χαρακτηρας για να
ανεβει απο αντρα θα έπρεπει να αλλαχτει λιγο, ή μια εκδοχη ειναι να μην
αλλαχτει καθολου και να παιχτει απο αντρα αλλα ειναι καπως ιδιαιτερη φαση μετα.
 το ιδιαιτερη ετσι γραφεται?
οποτε μπορω σιγουρα μεχρι να παμε να το δουλέψω με την ηθοποιο η οποια οποια
και να ειναι απο τις 2 προαναφερθουσες μιλαμε για μεγαλα ταλεντα τα οποια θα
αφομοιοσουν στη στιγμη καθε ιδεα σκεψη υφος νοημα της σκηνης και με λιγες
προβουλες θα διαπρεψουν τοσο που πια κανενας δε θα θυμαται ουτε το ονομα αυτης
της μαρτσελας της οποιας το ονομα αν βγαλει κανεις το ρ και το τ γινεται
μασελα.
ετσι σας στελνω αυτα τα περιφημα νεα και ειμαι περιμενω προβες και λογικα οταν
θα ειστε αστριτσι θα ειμαι και γω και θα λεμε αστρειάκια.

Your E-mail and More On-the-Go. Get Windows Live Hotmail Free. Sign up now.

Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection.