[theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] νέα σκηνή ζηλοτυπίας

  • From: Myrto Stathi <mirtous@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>, <mrreknit@xxxxxxxxxxx>, grammatikakhs giwrgos <ggrammatikakis@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Mar 2010 10:26:47 +0200

καλημερούδια παίδες!!!

Εγώ σήμερα ξύπνησα νωρίς νωρίς να πάω στα ρευστά στις 9 και αφου πάω
συνηδητοποιώ ότι το μάθημα ειναι το απόγευμα...Oh yes!είμαι μπάζο..κατα τ'αλλα
διάβασα τη ζηλοτυπία-new version  and i really like!εσεις τι λέτε???

χχχχχχχχχ

From: lp-dou@xxxxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx; mrreknit@xxxxxxxxxxx; ggrammatikakis@xxxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] νέα σκηνή ζηλοτυπίας
Date: Thu, 11 Mar 2010 05:26:07 +0200

Hello children!

Λοιπόν, για να μην ξεχνάμε την καθημερινή αναφορά εγώ σήμερα δε βγήκα, αλλά
τώρα πάω για ύπνο!
Whatever!

Σας επισυνάπτω το κείμενο με μια μικρή ατάκα που πρόσθεσα στο γάμο,(ΟΚ τιμής
ένεκεν στην ταράτσα, μη την βγάλετε, please..) ΚΑΙ

ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΚΗΝΗ ΖΗΛΟΤΥΠΙΑΣ...

Επίσης, συμφωνώ με τις αλλαγές του Βικέντιου, αλλά και με τα comment της
Μυρτούς. Ας πούμε όλοι μια γνώμη (τουλάχιστον όλοι της ΟΚ) για να κλείσει
επιτέλους αυτό το .... κείμενο και να μπορέσουμε να το εκτυπώσουμε στην τελική
του μορφή! Διαβάστε το όλοι και στείλτε διαφωνίες αν υπάρχουν..

Καληνύχτα και καλημέρα!

Hotmail: Free, trusted and rich email service. Get it now.

Hotmail: Free, trusted and rich email service.