[theatriki_tuc] [theatriki_tuc] Μια ιδεα για κατανοηση σκηνων

  • From: george pentes <pentesgeorge@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 May 2010 10:37:24 +0300

Καλημέρα,
διάβασα ένα mail που έλεγε πως κάποιοι δεν κατάλαβαν την εναλλαγή των δυο
επιπέδων...

Οπότε, θα ήθελα να πω στους αγαπημένους σκηνοθέτες ότι μπορούμε σε όλες τις
σκηνές των παιδιών
να έχουμε έναν φωτισμό που θα έχει ένα κοινό στοιχείο και αυτός ο φωτισμός
μπορεί να είναι
και κάπως ιδιέταιρος... τεσπα αυτό θα το δούμε και στη πράξη... ήδη καθώς
έβλεπα τη παρουσίαση
(η οποία ήταν σε πάρα πολύ καλό επίπεδο!!!!! και μπράβο στην ομάδα!!!!!!!!)
μου ερχόντουσαν διάφορες ιδέες
σχετικά με φωτισμούς...

αυτά από εμένα, για οποιαδήποτε βοήθεια είμαι εδώ!!!

φιλιά πολλάαααααααααααα και πάμε να γουστάρουμε μωρή
ομάδααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

υ.γ. κάποιο νέο για βοήθεια στα σκηνικά???

Hotmail: Αξιόπιστο email με ισχυρή προστασία ενάντια στην ανεπιθύμητη
αλληλογραφία.