[theatriki_tuc] Re: [theatriki_tuc] ει έχουμε να κάνουμε ακόμα

  • From: antonio spanoudakis <spanoudakis.a@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 May 2010 20:10:53 +0300

Agapito spireto! gia ta skinika pou mporo na apantiso mhn agxonese giati
efoson er8oun ta xrimata ta exoume ( kathe voitheia vevea einai
kalodexoumeni ) alla eimaste kalo team. Oso gia to afisaki exeis dikio oti
prepei na apofasisoume giati panta to afinoume teleutea stigmi kai h
afisokolisi ginete 2-3 meres prin tin enarxi ton parastaseon. Na simioso oti
h prospatheia tou andrea mou aresei para poli.

Στις 10 Μαΐου 2010 4:47 μ.μ., ο χρήστης Spyros Lamprou
<splamprou@xxxxxxxxx>έγραψε: