[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Zašto HZJZ nije prikvačen na CEZIH ? (PRIZNAJEM BIAS - unaprijed!! )

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Jan 2012 07:20:02 +0100

Da, to je zanimljivo, njima je teško čitati s ekrana, nespretno
pohranjivati bez tvrdog kartona u po mjeri od Bismarcka izrađene kutije...
a svima nama ostalima prijelaz na e-rad ne samo da je lagan, nego je
naprosto prirodno stanje u kojem se nalazimo i prije rođenja prema
kromosomskoj nadogradnji (upgrade)

Naprosto dolazi do parcijalne kromosomske delecije kojom *ne-rad* postaje *
e-rad*

PNG image