[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 11:01:13 +0200

Vidiš, mi ne podliježemo prirodnim zakonima.  Korova, kukaca i ostalih
štetočina sve je više, ali naš se broj ipak smanjuje...

Možda da umjesto tvornicama pesticida zaštitu polja povjerimo HZZOu?  Oni
su dokazano uspješni u iskorjenjivanju štetočina...

Dana 9. lipnja 2012. 10:35 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je