[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] obećanja-ludom radovanja...

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Dec 2014 18:36:50 +0100

bas si zanjih 15min razmisljam o tome koliko smo vazni pacijentu i sustavu.
sto me potaklo na takvo razmisljanje?
zadnej vrijeme mi se pacijenti sve cesce zale na neugodnosti na salterima
zbog "kriv izdate uputnice". prijetnje da ne mogu obaviti uslugu, da nece
moci dobiti nalaz, da "doktorica im je dala krivu uputnicu!" (ko da mi to
namjerno radimo), i slicne stvai.
u masu slucajeva se pokaze da nije kriv lijecnik, a pacijent jos
manje...vec je KRIV ludi sustavi di se ne zna tko pije tko placa, di svaka
ustanova vodi svoju politiku,  ima neka svoja interna pravila...ma nered,
kaos.
i bude mi onda zao tih nasih pacijenata koji se ne snalaze u takvom
sustavu, koji se onda vracaju meni, ljuti na mene "jer sam im (namjerno?)
izdala krivu uputnicu".

ali
nikada do sada nisam primila prituzbu da sam pacijenta uopce uputila na
pogresno mjesto/ambulantu/odjel. nisam cula prituzbu da sam mu/joj napisala
pogresnu dijagnozu. niti da sam ga/ju pogresno lijecila.
nikada takve prituzbe.
vec iskljucivo na administralije.

mislim da bi to vec jednom trebalo prestati.

poz
b.

Dana 5. prosinca 2014. u 16:47 Ljiljana Lulic-Karapetric <