[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] obećanja-ludom radovanja...

  • From: Petar Strinić <aprolozac@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Dec 2014 11:20:20 +0100

Probajte prepoznati koja je struka diskriminirana i koji su specijalisti
poniženi prema  natječajima u privitku ove poruke. (slučajno sam naišao na
njih)
Da li je i vama nenormalno postojanje ovakvih natječaja koji su ipak
zakoniti i u skladu sa pozitivnim propisima ?

Dana 4. prosinca 2014. u 22:02 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je