[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] obećanja-ludom radovanja...

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 04 Dec 2014 15:44:31 +0100

Slazem se da prilikom zaposljavanja na nova radna mjesta treba dati prednost
s.o.m,ali ne na stetu onih cije je napredovanje prekinuto davne 1991
godine,koji su sudjelovali u DR i nakon toga bili stari za spec.Ima puno kolega
s velikim  iskustvom i stecenim znanjem.
L.p.Lada

Poslano s pametnog telefona Samsung Galaxy.