[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Retrogradno plaćanje članarine (obnova licence)

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Dec 2014 18:59:34 +0100

 Mislim da ovaj put neće biti plati i šuti.  Pozdrav
  Šalje: Roko Fantulin <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  Datum:05.12.2014. 16:28 (GMT+01:00)
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Retrogradno
plaćanje članarine (obnova licence)

    Znači zastara za njih ne vrijedi , mogu ucjenjivati
    izdavanjem licence , to hoćete reći ?
    Šalje: Roko Fantulin <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
    Datum:05.12.2014. 13:52 (GMT+01:00)
    To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
    Naslov: [smartdoctor] Retrogradno plaćanje članarine (obnova licence)

     Poštovane kolege ,

      pametne glavice s liste , pomagajte u svezi pitanja
      retrogradnog plaćanja članarine HLK .
      Naime ordinaciju sam zatvorio u 2 mj. 2011., a sad mi
      stiže obavijest da sam dužan platiti članarinu od 6 mj.
      2009.do 02 mj. 2011.kao uvjet obnove licence.
      S obzirom da je pravni subjekt "Ordinacija opće med."
      prestao postojati u 2 mj 2011., mislim da prema Zakonu
      o zastari (prošlo je više od 3 godine !!!) nisam dužan
      platiti članarinu za taj period.
      Uz to sva plaćanja automatizmom je rješavao moj
      tadašnji knjigovođa.
      Pri zatvaranju odinacije Porezna Uprava u Šibeniku je
      utvrdila da su sve obveze  ordinacije podmirene , jer
      bez toga je nisam ni mogao zatvoriti.
      Ako je netko možda imao sličnu situaciju , molim
      Vaša iskustva u svezi ovoga.

                                                       L.p. Roko Fantulin