[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] obećanja-ludom radovanja...

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Dec 2014 16:47:44 +0100

*Moramo se postaviti da smo najvažniji kako pacijentu tako i sustavu. Tako
misliti o sebi, tako se ponašati i tako djelovati prema javnosti.*

 U potpunosti se slažem , *jer smo zaista najvažniji i pacijentu a i
sustavu -*barem ovih zadnjih godina ( kada nažalost nema novaca pa je to
jedan od argumenata da nas trebaju za zbrinjavanje onih 70-80% zdravstvenih
problema )
lp
Ljiljana