[smartdoctor] Re: sastanak HLZ

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 11:31:00 +0200

Točno tako, sve znamo, i dalje trošimo energiju, a treba nam
ZAINTERESIRANI PROAKTIVNI OBITELJSKI LIJEČNIK KOJI SE BORI ZA SEBE I ZA
KORISNIKA ( vrijeme , oprema, plaća- sreća i zadovoljstvo) ALI
SVI OBITELJSKI LIJEČNICI ( ne domski, koncesinari u svom ili DZ prostoru,
NE mali ili veliki.....)
TREBA NAM ODLUKA DA NE KUKAMO KAKO NEMAMA KRITIČNU MASU
ODLUKA DA TU KRITIČNU MASU STVORIMO I
UČINIMO ONO ŠTO JEDINO MOZE DONIJETI BRŽE REZULTATE
znate o čemu govorim.....