[smartdoctor] sastanak HLZ

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 19:35:01 +0200

Interesantno je koliko neki ljudi pridaju sebi značaja! Bez
ikakve osnove!
Nažalost, istina je da smo rascjepkani, neučinkoviti.
Nepovezani nismo, jer smo se povezali i to izvrsno zahvaljujući
KOHOM-u, neučinkoviti jesmo, ali da nam dozvole (a veliko je
pitanje zašto nam ne dozvole, koji su to interesni lobiji),
bili bismo i te kako učinkoviti. A vjerojatno ne bi bili ni
rascjepkani. Jer, nekome očito odgovara da budemo što
rascjepkaniji (to se kaže Divide et impera, zar ne).
Ali tako je, kad neki žive u komunizmu (bravko Anita), neki ipak
u socijalizmu, neki u ranoj fazi kapitalizma, a nitko na žalost
u kapitalizmu skandinavskih zemalja.
Kako netko tko iza sebe ima tako malu bazu može iznositi
zaključke u ime svih nas?
I na kraju, vezano za prethodne mailove, hvala Dijani što se
prihvatila tako velikog i teškog zadatka organiziranja sastanka
KOHOM-a u Zagrebu. Žao mi je što neću sudjelovati, ali
kolegica Barać je okupila jake snage i idemo na Orebić održati
radionicu kronične rane. Želim vam svima uspješan i
konstruktivan sastanak!
Pozdrav
Tanja Pekez-Pavliško

    Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT usluge
    na http://moj.hrvatskitelekom.hr