[smartdoctor] Re: sastanak HLZ

  • From: natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Jun 2012 06:30:40 -0700 (PDT)

Ljudi moji, što su svi navalili na PZZ??
A jesu li oni pristaše EUGENIKE pa udaraju na one koji su KRIVI što su svi
drugi dobro živi??
Ja malte ne nemam kad zapisati sve preventivne postupke koje radim, zaboravim
da sam čovjeka poslala PREVENTIVNO da kontrolira masti, šećer pa napišem običan
pregled nakon što donese nalaze, pa ga ponovno pregledam i savjetujem sve živo
da što duže primam njegovu glavarinu..NEMAM VREMENA strukturirati moje radno
vriejme i  zapisivati sve što birokratama pada na pamet.. Preventiva je
inkoporirana u naš sustav rada  koji neki /birokrate/tehnokrate  žele razložiti
na proste njima tako možda  bolje shvatljive čimbenike..Tako bi ONI mogli
valjda  bolje  kontrolirati nešto što ni sami ne znaju što je a plaćali bi
pitam se kako i što?..
Jeste, trebali bi mi k'o roboti raditi POSTUPKE koji bi onda bili plaćeni u
ulju za podmazivanje šrafova..

Ne treba mi dreka pod prozorima ambulante, cika i vriska u čekaonici kad se
djeca nakaste prskati vodom iz zahoda ambulante, ne treba mi zvonjava telefona
u vrijeme kad radim s pacijentom jer se nekom prohtjelo pitati kad radimo
danas...Ne treba mi kidisanje na vrata ambulante njih 4-5 SAMO za uputnicu ili
recept a nisu naručeni niti se ikada naručuju jedni te isti za razliku od
ostalih.Ne treba mi biti između čekića i nakovnja jer je politika reći
pacijentu preko TV da može ostvariti sve svoje snove u ambulanti opće i da će
mu SVE dati i reći njegov doktor..a ovamo prijetiti meni da će me KAZNITI ako
udovoljim pacijentu kako je rečeno na TV-u tako da ja moram GUBITI DRAGOCJENO
VRIJEME da bih OBJASNILA pacijentu što je majstor/HZZO; MINISRATSTVO/VLADA htio
kazati..
Meni treba VRIJEME i PROSTOR za rad. Meni treba MIR u ambulanti da se mogu
posvetiti pacijentu 10-20 min a a ko treba i 30 min.To mi treba za
koncentraciju  radi bolje kvalitete mog rada.
Meni treba siguran izvor prihoda bez straha od KAZNI i treba mi ODMOR kao
svakom drugom  a i bolovanje kad sam bolesna. Jer ja radim 1. slomljene desne
šake, 2.uganute desne noge, 3. sa temperaturom, 4. kad me boli sve,i kad sam
smrtno umorna a zašto? Jer sam koncesionar i trebam SAMA naći zamjenskog
doktora kad sam i sama bolesna. Kako naći zamjenskog doktora kad si možda u
komi??.Kako naći zamjenskog doktora kad u državi nema doktora a politički je
nekorektno uvesti one sa istoka, a oni sa zapada neće ovdje raditi za ovakovu
plaću.
Brigo moja pređi na drugoga.. To je u ovom slučaju napravilo ministarstvo i
Vlada. "Mi ne možemo i nećemo obezbjediti tržište radne snage u ovoj
djelatnosti, a vi se snalazite, a mi ćemo vas hvatati u prijestupima i drpati
novac.".
ALI, kao i uvijek nastrada MALI..
p.s Neki dan počela ja mijenjati kolegu koji ide 7 dana na put, u drugoj je
smjeni, ja radim u njegovoj ambulanti sa svojim pečatom i slušalicama.On mi
plaća preko Žiro računa po zakonu.Imamo i Ugovor o zamjeni.
Zove kontrolor, saznala da radim u njegovoj ambulanti,(najavio doktor)  viče:
obavezno pošaljite dopise 1.DZ-u, 2,HZZO-u, 3.Karticu uštekajte, jer ako Vas
uhvate kaznit' će Vas.. MENE? A zašto? Jer radim, a da ne radim ovako, već na
crno, ne bi me kaznilo jer ne bi ni znalo da radim..(A ja bih imala golu lovu
bez poreza.)..Pa valjda doktor treba to poslati a poslat će kad stigne..Zaboga
miloga.Zaboravila ja karticu za uštekati je u čitač, panika, trči na drugi kraj
grada i čupaj karticu iz jednog uguraj u drugi čitač jer tako traže...
Vijećali su dubokoumno u HAZI jel to može, da jedan doktor koji radi u svojoj
ambulanti ujutro može mijenjati drugoga popodne? Može za sada..  A onda? Nema
doktora, crkni bez odmora i bolovanja i drugog prava iz zakona o radu, a
penzija 3000 kn.. Pa ti vidi isplati li se je uopće doživjeti..

Natalija Cakić
Mokošica