[smartdoctor] sastanak HLZ

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 08:10:56 +0200

Vesna,ako svijest već  nije sazrila da se bez odlučnih stavova i zahtjeva(i
svega što iza toga slijedi) ne možemo nadati pomacima na bolje,već da bolje
dobiješ isključivo kad to uporno tražiš;predstojeća vremena koja lošije
donose svim profesijama i nas bi bez problema mogla zakačiti.A naše interese
neće nigdje braniti  nitko-osim nas samih.Ljubica Đukanović(HZZO) je u
Opatiji izjavila(Leo i Branko će znati točno)-kako ni novac koji preostane
ordinaciji nakon podmirenja svih troškova " nije zapravo naš"-da smo si to
nešto" krivo zamiislili"????Nije joj jasno da je ona nešto potpuno krivo
pojmila i da  Ustav brani  naša prava  NA ZARAĐENI NOVAC.Mnogi su sami
gradili  ordinacije u kojima se liječe HZZO osiguranici i poslovno riskirali
tisuće eura počinjući od nula pacijenata.Kakvo bi pravo HZZO polagao na naše
prihode???Naša je odgovornost moralna i materijalna-u slučaju medicinske
pogreške možemo izgubiti posao,kod pogrešnog financijskog poslovanja možemo
bankrotirati .To se ne može dogoditi HZZO službama.Pa ipak su mnogi od nas
preživjeli duže u poslu nego pojedinačne HZZO garniture-što samo za sebe već
dosta govori.Kako je i informatička služba Rebra komentirala-trebaju jednom
shvatiti da su oni naš servis-jer usluge za koje oni skupljaju novac
poreznih obveznika NETKO  jednostavno MORA PRUŽATI. Za razliku od nekih
dijelova birokracije,mi smo uprihodili sredstva koja su uplatili građani
obavljenjem i do trostrukog standarda medicinskih usluga u PZZ-u.Ida