[smartdoctor] Re: sastanak HLZ

  • From: "Vesna Orsulic" <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 12:07:07 +0200

Apsolutno potpisujem.
Kolektivni godišnji SAMO 7 DANA pojasnit će sve kojima još nije jasno što to mi
radimo.
Meni a vjerujem i svima vama je kolaps nakon jednog neradnog dana ili vikenda
pa što bi se sve dogodilo za 7 dana.
Ali duboko sam tužna jer znam da mi u ovom trenutku nemamo snage za istinsku
borbu i jedinstvo.
pozdravčić V