[smartdoctor] Re: eListe

  • From: Karmen Markant <karmen@xxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 11:33:32 +0200

Radne skupine sastat će se kad aplikacija eNaručivanja uđe u fazu laboratorijskog testiranja. Do tad je to čisti inženjerski rad. K.

On 10.6.2012 10:43, Tajnik Kohom wrote:

Obzirom da samo ja znam kako to kvalitetno i održivo sprovesti, i pošto o ničemu nisam više službeno informiran od rujna prošle godine, kad je bio zadni sastanak RS, mislim da ću gornjima prepustiti da to odrde do kraja i pokopaju sustav, a ja ću gledati sa strane...

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a