[smartdoctor] Re: tko voli prepisivati ?

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 11:40:17 +0200

Ne vidim po čemu je ovo što si ti napisala u koliziji sa onim što sam ja
napisala glede int. uputnica ? Ti pišeš o svemu što od int. uputnica očekujemo,
a ja o tome da se naša očekivanja nisu ispunila...
Ima samo jedna razlika – to što ti ideš iz uvjerenja da int. up BUDU saživjele,
a ja  pisala o tome kako zapravo NISU saživjele. ( Na veliku radost nas kolega
koji baš intenzivno žele sjesti i prepisivati po deset uputnica po pacijentu
:—)  )
Mogu se samo nadati da će biti po tvome  :—)  i da će se evo i u procesu e
lista/ e naručivanja poštovati ta bitna karika ( i za pacijenta i za nas) –
kako piše u sirovom materijalu koji je poslala kolegica Lončarek :
·         Ako liječnik SKZZ ustanovi potrebu za daljnjim procesom skrbi, otvara
zahtjeve za daljnjim zdravstvenim postupcima

Tu se bojim ( mislim opravdano) da će i nadalje biti velikog otpora iz SKZZ .
Do sada taj otpor nije savladan – ali kad ti veliš suvereno da bude , ostaje mi
samo vjerovati ...

pozz

Irena