[smartdoctor] Re: eListe

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 01:43:57 -0700 (PDT)

E-liste ?

Nova tvorevina ?
Da li svi ovi podaci su tebi dostupni kroz rad Povjerenstva pri Ministarstvu ?
Zar su ukinute radne skupine pri HZZO ?

Svakako, ideje koje očito oni koji na tome sad rade slijede, dovest će do
demontaže samog sustava CEZIH-a ..

Obzirom da samo ja znam kako to kvalitetno i održivo sprovesti, i pošto o
ničemu nisam više službeno informiran od rujna prošle godine, kad je bio zadni
sastanak RS, mislim da ću gornjima prepustiti da to odrde do kraja i pokopaju
sustav, a ja ću gledati sa strane...

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a