[smartdoctor] Re: eListe

  • From: natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 12:58:34 -0700 (PDT)

Valjda bi e-naručivanje trebalo biti  posao HZZO službi, jer, ipak, HZZO je
OSIGURAVATELJ pa bi trebao osigurati uvidom u sve liste čekanja prvi blizak
termin za SVOG CIJENJENOG  osiguranika i to PO INDIKACIJI KOJU PROPISUJE
LIJEČNIK.

To je moje mišljenje.
Do sada sam, kad  bi se pacijent požalio na dugo čekanje za neki pregled, VEOMA
ODGOVORNO  savjetovala   PREMA INDIKACIJI, da za žurnu naručbu potraži termin u
svog osiguravatelja!!
Neke osiguravajuće kuće to upravo i sada rade, to jest  kad zaprime zahtjev za
naručbom, nalaze termin koji je  najpovoljniji za pacijenta te ga nazovu doma
da ga podsjete na to  kad dođe vrijeme.

DAKLE, TO je posao ADMINISTRATORA  a ne liječnika!! Veoma logično!!

Sa štovanjem

Natalija Cakić dr med
MOKOŠICA

PS Pokušala sam nakon TV emisije i vijesti o uvođenju e naručivanja sa
pacijentima odigrati situaciju kako je zamišljaju prinadležni, i desilo se da
smo dugo zvali na telefon, jedva dobili osobu koja naručuje da bi osoba rekla
da je to i ona gledala na TV ali da to još nema veze, a i da se ne zna kad će
isto početi i da li će zaživjeti kao sve ostalo. Dala mi je termin negdje za
sljedeću godinu za pacijenticu koja treba odnijeti nalaz Onkologu sljedeći
mjesec a ta se već pokušavala naručiti od prošle godine kada joj je isti
liječnik od kojega treba nalaz rekao da će je nazvati kad bude slobodan... a
ona čekala, čekala i ne dočekala, zabravio..Ne bi to bilo zlo da on isti nije i
operater pa je MORA pregledati on a ne i netko drugi (na što bi ona pristala da
ovaj prvi to dozvoljava)...