[smartdoctor] Re: NOVI LIST 11-01-2012

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Jan 2012 20:27:20 +0100

Novi ministar zaboravlja na razvoj medicinske znanosti i tehnologije,i da
se prije 20-tak godina brojne pretrage  nisu ni radile ; razni
CT-ovi,MR,CT-ANGIOGRAFIJE,color doopleri krvnih žila( pa još prije 15-tak
godina u Splitu se nije radio  ni doopere ni magnetske ,pa te smo pacijente
slali u ZG),koronarografije,uzv srca...,brojne pretrage genetske i
nuklearne medicine i biologije..Da ne nabrajam!!
Tko je taj koji će pacijentima uskratiti pravo na pretrage osim zdravstvene
administracije,uvođenjem košarice'??.Danas kad fiškali kruže oko bolnice
neće nitko,jer na sudu će te pitati a zašto niste napraviji neku pretragu
ili zahvat,a mogli ste?
Zanima me da li on radi sve sam ili šalje subspecijalistima svoje i drugih
grana medicine.Izgleda da će od nas tražiti i da operiramo....
pozdrav Lada