[smartdoctor] Re: NOVI LIST 11-01-2012

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Jan 2012 23:50:42 +0100

Pazi, Marina, ja nisam iznosio svoje stavove nego jedan logičan objektivan
pogled iz krute tržišne perspektive, a mi smo svojom legendarnom složnošću
doveli do toga da nas sad svatko može tako gledati.  Što se tiče aneksa
nisam ih nikad potpisao, a za participacije sam plaćao kaznene postotke, pa
mislim da mogu govoriti bez putra na glavi (ili kako se to moderno hrvatski
kaže skeletons in the closet). Činjenica je da nas mogu ucjenjivati dok god
mi to dozvolimo, a sad imaju i više prava (jer smo mi zaista oduševljeno
prihvatili koncesije) i više sigurnosti (jer smo se pokazali koliko smo
sposobni oduprijeti se, i to kad smo bili daleko jedinstveniji nego sad).
To ne znači da će ministar pokrenuti hajku na naše ordinacije bez
defibrilatora i bez rektoskopa, ali ako mi mislim da možemo ucjenjivati
njega manjkom liječnika, tako može ucjenjivati on nas činjenicom da ne
radimo po propisima koje smo sami vrlo dobrovoljno potpisali, čak kako, sam
rekao, u nekim županijama uz velika uzrujavanja kad je to potpisivanje
zapinjalo.