[smartdoctor] Re: Fwd: Odgovor

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Sep 2014 17:12:45 +0200

Kakva je to sad nova mantra da je nova garnitura bolja, to sam čula od
bivših i sadašnjih KOHOM-OVACA, svi MIZ-ovci  i HZZO su  uvijek isti i
nikada obiteljskoj ne žele dobro, nitko od njih, nemojte se zavaravati ili
se možda tješite ?

Dana 25. rujna 2014. u 09:20 Dahna Jantos <jantos.d@xxxxxxxxx> je