[smartdoctor] Re: Fwd: Odgovor

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2014 19:06:19 +0200

Na žalost svima koji su očekivali više od ovih ili bilo kojih drugih
političara.
Poznata floskula svih političara kad nešto ne žele napraviti - osnivaju
"radne grupe" koje će mjesecima proučavati nešto što je već svima jasno!
Samo odgađanje i kupovina vremena- do slijedećih izbora.
Jao nama sa svima njima!
Dana 24. 9. 2014. 13:46 osoba "Ljiljana Ćenan" <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>