[smartdoctor] Re: Fwd: Odgovor

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Sep 2014 08:22:48 +0200

Slažem se Vikice.
(a pažljivo čitam ( gotovo) uvijek ;—) )
Nego je rasprava i razgovor o ovoj temi na Listi zamro pa pitah ima li po toj
temi štogod novo. A nas nekolicina u Vžd se još drži – dokle.. vidjeti ćemo !
Srdačan pozdrav,
Irena

      Od: Bratanić Jelena <Jelena.Bratanic@xxxxxx>
      Datum: 24. rujna 2014. 10:22:19 EEST
      Za: "'ljiljana.cenan@xxxxxxxxx'" <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
      Predmet: Odgovor

      Poštovana,

      povodom Vašeg upita, u privitku Vam dostavljamo odgovor.

      S poštovanjem.

      Jelena Bratanić,

      upravna referentica