[smartdoctor] Re: Fwd: FW: Pressica

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Sep 2014 08:07:31 +0200

ajoj.
preslušala sam pressicu. koji je to igrokaz!
debeli F.

meni sad tu u cijeloj priči nije jasno: traži se smjena ravnatelja,
zamneika i tih nekih "političkih", a zapravo je pomoćna instrumentarka bila
ta koja je čistaćici naložila da primi nogu. jel itko pitao dotičnu zašto
je to napravila? jel itko pitao čistačicu što je uopće radila u sali kad je
već počela priprema za operaciju, zašto nije otišla van? zašto je uoppće
pristala pridržati nogu? jel joj možda pomoćna instrumentarka prijetila
otkazom ako to ne napravi?
čujem i vidim da se dotična čistaćica i te kako zna boriti za svoja prava,
pa zašto ovoj u sali nije odbrusila: "NEĆU!" ?

ma cirkus pravi :D

to je nekakvi politički obračun, ništa drugo.

poz
b.

Dana 24. rujna 2014. u 21:44 Gordana Knezevic Milicic <