[smartdoctor] Re: Fwd: FW: Pressica

  • From: Gordana Knezevic Milicic <knezevicmilicic@xxxxxxxxx>
  • To: pravi KoHOM <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Sep 2014 22:45:24 +0200

Nakon ove presice mi je bilo istinski mučno.
Dok pametni šute, besramnici blebeću.
Stipica je danas maknut sa dužnosti sanacijskog upravitelja.
Ja bih se stidila da ustanovu u kojoj sam zarađivala za kruh javno i na sva
usta i preko svih mogućih medija blatim i pljujem. Ali za to je potrebno
imati minimum savjesti, poštenja i odgovornosti.
Nekako osjećam potrebu da se udružimo i organiziramo zajednički istup i
obranu od bezumlja jedne primitivne glupače i razjarenog odvjetničkog
bijednika.
LP
PS
Možda se i ne radi o političkoj igri. Možda samo taj propali odvjetnik igra
predstavu i manipulira tom bezumnicom, nebi li privukao pažnju , pa makar
ga zvali i "đavolji odvjetnik". Sve, pa i ovaj igrokaz za slavu i
zaradu---to on misli da će mu ovo zastupanje pro bono donijeti.
Nakon ovoga ne vjerujem da bi ga itko normalan i pametan mogao angažirati.

Dana 25. rujna 2014. u 08:07 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je