[smartdoctor] Re: Fwd: Odgovor

  • From: Dahna Jantos <jantos.d@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Sep 2014 09:20:13 +0200

Poštovani svi!
Jedina u DZ-u nisam potpisala anex ugovora o najmu. Čekam razvoj situacije.
nisam baš sigurna da dopisi MZ u nešto vrijede. Mislim da je vodstvo kohoma
trebalo poduzeti potrebne korake i ne znam dokle se stiglo. Mislim da
pojedinačno ne možemo baš puno učiniti. Ako ostane na tome da nas
ravnatelji mogu nastaviti guliti, uz sve druge zavrzlame i nedaće koje
podnosimo, mislim da mi je najpametnije da usavršim njemački ili engleski
jezik i odem iz ove zemlje raditi negdje gdje se cijeni rad i znanje. Čaša
se prelijeva!

Dana 24. rujna 2014. u 23:14 Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx> je