[smartdoctor] Re: Fwd: Odgovor

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2014 23:14:47 +0200

Draga Irena!
Drago mi je da pažljivo čitaš moje mailove.
Mislim i dalje isto što sam napisala tada o zakupu i koncesiji.
Blokirali smo koliko smo mogli, svatko u svojoj sredini (a znajući opet i
koliko smo uvijek složni), čekajući odluku ministra zdravlja i vjerujući da
mu neće za to (jednostavno rješenje) trebati ovoliko vremena (a sada još i
"radna skupina" - dovoljno bi bilo pročitati par naših pametnih mailova sa
liste i našli bi rješenja za puno problema u zdravstvu).

E, da samo ima malo dobre volje.
Mi nismo političari, a puno o njima, na žalost, ovisi.

Što mi možemo:
- biti dobronamjerni jedni prema drugima
- biti složni i podržavati jedni druge
- ukazivati na probleme
- nuditi svoja rješenja
- biti glasni i aktivni

Pomaže li u tome biti član KoHOM-a?
Ja mislim da trenutno nemamo drugu opciju.