[smartdoctor] procjena hitnosti po HMP

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Sep 2014 13:51:25 +0200

danas sam poslala zahtjev za očitovanjem ravnatelju naše županijske HP, i u
cc svima kojih bi se to moglo ticati, da prime na znanje.
tražila sam da se očituje zašto dispečerka nije uputila tim1 na
intervenciju po dojavi da je "pacijent pao, udario glavom, leži na podu i
trese se".
tim1 je u to vrijeme bio stacioniran u "bazi".

baš me zanima što će mi odgovoriti.

bila je tu i nekakva priča da je tim na intervenciji, i da sam ja trebala
izaći u kućnu posjetu na intervenciju.
na ovakvu dojavu je meni to suludo: mogla sam samo primiti pacijenta za
ruku i čekati tim1 da dođe. a ne znam tko bi u međuvremenu obavljao moje
pacijente koji bi ostali u čekaoni.

poz
bojana