[smartdoctor] Re: DTPizacija

  • From: "Snjezana Permozer Hajdarovic" <permozer@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Feb 2013 09:10:05 +0100

Meni je na kraju dana iznos bio nekih 450 kuna.

Znači mjesečno oko 10000,00

Ali bio je relativno miran dan( nekih 64 pacijenata).

Od:jsoic <jsoic@xxxxxxxxx>
Za:"smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>

U softmedu ne sifrira ako ponavljas uputnicu. Niti sam uspjela pobrisati
uputnicu, a ni pobrisati postupak pisanja recepta za recet koji sam stornirala.

Nisam od muke ni pogledala koliko je marljiva pcelica danas privredila drustvu
i zajednici.

Ipak, interesantno je moci najzad sifrirati mnoge stvari koje radimo, a nismo
nikad uspijevali prikazati.

Zivjeli neradnici!

Usput, ne sljivim reformu u kojoj je moja egzistencija nesigurna. Puno sam se
skolovala, imam previse godina, dijete i kredit za stan, odgovornost prema svom
zaposleniku, pacijentima i da ne nabrajam dalje. Ne sljivim ni reformu koja
uvijek gazi po nama dok se u bolnicama neodgovorno i bez posljedica trosi kao
da su Chicago hope. Ne zakida me niti jos jedna reforma u hodu. Po principu
ajmo malo biti gladni, promasiti ceo fudbal pa se onda kajati i popravljati
greske. Osnujmo jos jedan HZZOZZZR, na primjer....!

Iskreno, pozdravljam ovu reformu, imam osjecaj da je normalna osoba najzad
dosla u HZZO, ali puno je toga jos za doradu. Ovaj bi pilot trebao dulje
trajati da se isprave svi bugovi, porodjajne muke i prvi macici. U medjuvremenu
imamo ugovore i ne treba srljati u nove. Takodjer bih vas pitala, temeljem tako
nesigurnih ugovora i primanja i uvjeta rada, mislite li da bi vas ijedna banka
u RH proglasila kreditno sposobnima? I don't think so. Pametnima dosta.

Pozdrav s Kvarnera!

Jadranka

Poslano s mog iPhone uređaja

1. 2. 2013., u 14:51, Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> napisao:

završio prvi radni DTP dan-oubičajen kao i gotovo svaki petak u
godini<33A.gif><33A.gif><33A.gif>

MCS pokazuje oko 2500,- kn zarade-fino ako će netko to tako i
platiti<360.gif><360.gif><360.gif>

dr.vosječa

Dana 1. veljače 2013. 08:30 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je napisao/la:

napokon kliktajuća medicina u potpunosti

naravno da onda imaš dosta grešaka

a HZZlO će poslije odbijati račune

kod MCSa sam 12 na redu na pozivima

ŽIVJELI SLOMovi