[slikom] Re: [slikom] Dve konekcije na jednom računaru

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2004 11:02:37 +0200

Milan rece:
blokiran kod Yahoo za dve do tri nedelje i to me pocinje da zamara. Ovo isto
pitanje sam uputio i na Cyberblind, ali mi se sa te adrese vratila poruka
jer me je Yahoo blokirao

E, ovo meni nije bas jasno. Ne shvacam zasto te Yahoo blokira. Ja ponekad
kad otputujem na 10 i vise dana ne provjeravam mail. Istina, nakupi mi se
500 poruka na serveru, no, poslije ih skinem i to je to. Ne kontam zaste
tebe Yahoo blokira zbog povremenih padova veze? Otkad sam i ja na kabelskom
netu (negdje od 1. mjeseca) u pocecima je i moj provider patio od djecjih
bolesti, bilo je prekida i po par dana, no,takvih problema nisam imao. A tad
je barem kod mene bio aktualan samo Yahoogroups, jer lista Slikom jos nije
bila presla na Freelists, a nitko nije koristio ni Topicu. Sve ovo mi je
malo zbunjujuce, jer stvarno je skoro pa suludo da mail grupa blokira
korisnika koji ima problem sa padovima veze. Ne isporucuje se posta direktno
na kompjuter vec na server preko kojeg imas mail uslugu. Da nije problem
ipak u cemu drugom?

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr