[slikom] Re: [slikom] Dve konekcije na jednom raèunaru

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2004 07:13:12 +0200

Mike pozdrav. Za tvoj info nemozes koristiti u isto vrijeme dvije konekcie.
Posto imam isto kao i ti broadband navedi mi nacin logovanja?? Dali je to
cisko sistem wireles kartice i na koji nacin pristupas logovanju? Recimo kod
mene je logovanje na sljedeci sistem: U wireles konekcii na profilima kad se
otvori program ajronet clint utiliti potrebno je podesiti u profilu LOLbip10
zatim akces point na koji se povezujes kao npr kod mene u sarajevu je to
slucaj malta pa su parametri sljedeci mac adrese tj akces pointa na malti a
on glasi:
004096467841 zatim kad se profili postave da ne duljim ukuca se jednostavno
https://broadband.lol.ba i onda ti trazi user i password. Posto imam
izuzetno iskustva sa wirelesom i broadbandom pisi mi na moj imail u koliko
ovo raju ne zanima pa cu ti pomoci znaci detaljno mi u imailu navedi kako se
logujes? Kako pristupas akces pointu na koji se spajas u koliko je to
wireles konekcia ili bezicna konekcia putem antene jer bojim se da ti nesto
u parametrima nije podeseno. Jos jednom veliki pozdrav iz Sarajeva