[slikom] Re: [slikom] Dve konekcije na jednom raèunaru

  • From: "Slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2004 17:22:15 +0200

Pozdrav. Greska je do mene bila jer sam pogresno svatio. Milane i ja sam
isti
problem imao ali sam to rijesio tako sto sam izbrisao skroz dial up a ista
mi
se stvar desavala da mi se palio dial up kad hocu nesto da otvorim kao sto
je to web stranica ili bilo sta i jednostavno sam izbrisao dial up konekciu
prestao mi je to raditi sve ostalo sto sam pokusavao nije islo cak sam
pokusao da ono uradim sto je gordan predlozio u internet exploreru ali opet
ista prica i onda sam bio potpuno miran. Znaci pokusaj da je dilitiras sa
compa dial up mislim dace biti sve ok bar je meni tako iskustvo pokazalo.
Mahanje iz sarajeva.