[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Dve konekcije na jednom računaru

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2004 20:23:23 +0200

              PA dobro, koje su to onda pretpostavke?

     Gordane, Izvini, ali ne shvatam na sta mislis. Ovakvih problema sa
Dial up konekcijom nisam apsolutno imao. A od kada sam na BB konekciji malo,
malo pa me yahoo blokira. Nesto sto me muci je da ne dobijam upozorenje,
ustvari od Yahoo poruku upozorenja da je Replay porukom vratim kako ne bih
bio blokiran.
Ranije, kada je to islo preko Dial up dobijao sam upozorenja, ali sam Replay
porukokm razresavao probleme. Mislim da je problem kod moga provajdera, ili
mozda u sta manje sumnjam do Yahoo jer bi bilo glupo da trazim krivca da je
negde kod mene problem. Medjutim, ovo dolazi iz cistog mira i bez moga
ucesca jer ja primam kada je sve uredu oko tristotinak poruka sa razno
raznih lista i odlazim svako dnevno u moj mail box vise puta, minimum 5 ili
vise. Hvala i Slaufu za sugestije, mada moram da priznam da se nisam pomakao
od pocetka. Najverovatnije da cu ostati na Broad Band konekciji ali cu
morati pronaci put kako da se reaktiviram kod Yahoo kada nastanu problemi.
To ce biti najbolje resenje jer da je Dial up konekcija valjala, ne bih je
napustao. Svima Hvala uz pozdrav iz poprilicno hladnog i kisovitog Novog
Sada.
           Miki