[slikom] Dve konekcije na jednom računaru

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2004 10:31:07 +0200

                 Zdravo dru¹tvo,
     Gordan je u pravu. Ne razmisljam da u isto vreme izlazim na dve konekcije.
Jednostavno zelim da kada jedna konekcija iz nekog razloga zataji, predjem na
drugu. Upravo sam po treci put ostao odsecen, blokiran kod Yahoo za dve do tri
nedelje i to me pocinje da zamara. Ovo isto pitanje sam uputio i na Cyberblind,
ali mi se sa te adrese vratila poruka jer me je Yahoo blokirao i ne stizu mi
poruke ni sa jedne grupe koja koristi Yahoo. Zahvaljujem se svima za sugestije
i informacije, a ako bude trebalo, nabacicu jos jedan komp za Dialup i Yahoo,
pa sta bog da. Zivi bili, veseli i debeli
             Mike

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr