[slikom] Easy CD Creator

  • From: "jelena" <jnp506909@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2004 12:07:40 +0200

Zdravo drustvo!
Eh, dojadilo mi je da se mucim sa Nerom pa se sada mucim sa Easy CD Creator.
Sta cee te  zensko pa voli  komplikovati. Salu na stranu . Trazi se
dobrovoljac  koji bi se dao u humanitarni poduhvat objasnjavanja kako da
dodjem do nekog foldera koji me zanima na nekoj  particiji i sta mu dodje
ono jedan od ,   recimo. tri, otvorem i onda lepo , i uredno cita blank? To
je koliko sam shvatila neka lista ili tako nesto.
To je prvo pitanje a drugo je   moze li se sa tim  cudom od MP3 praviti
direktno obican CD. Drugim recima  da on to konvertuje i snimi. Ako ne sa
kojim programom to moze da se konvertuje da ne moram pesmu po pesmu.
I vec kad kukam imam jos jedno pitanje ovog puta vezano za Lap Top. Naime
mislim se da nabavim neki polovan pa ako neko ima ideju gde to , u nekoj
radnji, u Novom Sadu ili Beogradu moze da se pazari , i da li to uopste
vredi raditi neka  se javi!
Veliki pozdrav od ljubopitljive  Jelene

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr