[slikom] Re: problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2007 22:23:12 +0100

Ovdije je cini mi se bio problem sto Veki ne moze po redu slusat ono sto
njoj je od glazbe poslozeno u My Documents. Cura je lijepo pitala, pa je red
da svatko iznese svoje iskustvo i eventualni nacin rjesavanja ovog problema,
a ne da sad pocnemo pricat o prof. kako on ne zna ovo ili ono... Cinjenica
je kako svatko ima svoj nacin rada i snalazenja na compu sto je opet i
normalno. Zato ili pomognimo svi Veki koliko znamo, ili...

David